Baner rodzina

Client

W czym pomożemy?
Oferujemy długofalowe partnerstwo, a nie jednorazową wizytę kończącą się podpisaniem umowy. Poniżej  przedstawiliśmy szczegóły współpracy klienta z doradcą. Dla naszego systemu współpracy z klientem używamy skrótu ADS. Pod tymi literami należy rozumieć Analizę, Doradztwo i Serwis. Pierwszy kontakt z doradcą Partners odbywa się z reguły telefonicznie.Doradca Partners zadzwoni do Ciebie i zaprosi Cię na pierwsze, niezobowiązujące spotkanie informacyjne, na którym przeprowadzi Analizę.
Analiza
Pierwszym krokiem Analizy jest bilans dochodów i wydatków - doradca Partners będzie pytał o Twój budżet domowy. Następnie będzie zadawał wiele pytań dotyczących Twojego stosunku do pieniędzy, Twoich marzeń oraz planów na przyszłość. Wszystko po to, by mógł Cię dobrze poznać i fachowo przygotować plan finansowy odpowiadający dokładnie temu, czego potrzebujesz. Na podstawie wszystkich informacji, które otrzyma od Ciebie podczas analizy, opracuje plan finansowy, który zaprezentuje na kolejnym spotkaniu.
Grafika spotkanie
Doradztwo
Podczas ponownego spotkania specjalista finansowy zaprezentuje plan finansowy opierający się na Twoich możliwościach, pragnieniach i celach. Rozwiąże on całościowo problematykę Twoich finansów osobistych - zapewnienie standardu życia, ochronę stworzonych wartości, zabezpieczenia emerytury lub wsparcia finansowego dzieci. Doradca Partners jest do Twojej dyspozycji w przypadku jakichkolwiek pytań. Podpisanie umów następuje na końcu takiego spotkania. Realizacja założonych planów finansowych przebiegać będzie stopniowo na kolejnych spotkaniach z doradcą.
Grafika negocjacje
Serwis
Opracowanie planu finansowego to dopiero początek. Twoja sytuacja życiowa może się w kolejnych latach zmieniać. W takich sytuacjach specjalista finansowy jest do Twojej dyspozycji. Jeżeli zajdzie taka potrzeba, doradca poinformuje Cię o zmianach legislacyjnych. Mogą się również pojawić nowe i lepsze produkty finansowe, którymi zastąpisz w planie finansowym te obecne. Skontaktować się z Tobą może również centrala spółki lub call centrum. Celem jest powiadomienie o zmianach na rynku, ulepszonych produktach lub ewentualnych niezgodnościach w Twoim planie finansowym.
Grafika kalkulacje