Jak przebiega współpraca z doradcą finansowym Partners

Oferujemy długofalowe partnerstwo, a nie jednorazową wizytę kończącą się podpisaniem umowy.
Poniżej  przedstawiliśmy szczegóły współpracy klienta z doradcą w taki sposób, abyś wiedział/a,
co Cię czeka na każdym etapie. 

Dla naszego systemu współpracy z klientem używamy skrótu ADS. Pod tymi literami należy rozumieć Analizę, Doradztwo i Serwis. Pierwszy kontakt z doradcą Partners odbywa się z reguły telefonicznie.
Być może ktoś spośród Twoich znajomych lub krewnych był zadowolony ze spotkania z doradcą Partners
i polecił mu, by skontaktował się z Tobą, ponieważ Ciebie również mogą zainteresować nasze usługi. Doradca Partners zadzwoni do Ciebie i zaprosi Cię na pierwsze, niezobowiązujące spotkanie informacyjne, na którym przeprowadzi Analizę.

Analiza

Pierwsze spotkanie z doradcą Partners może odbyć się w biurze spółki Partners, bądź u Ciebie w pracy lub w domu - po prostu tam, gdzie będzie Ci to odpowiadać. Podczas spotkania doradca Partners przedstawi siebie, a także spółkę. Dowiesz się również, czego możesz oczekiwać od współpracy z doradcą oraz w czym może Ci pomóc.

Kolejnym krokiem Analizy jest Bilans dochodów i wydatków. Doradca Partners będzie pytał o Twój budżet domowy w celu stwierdzenia, jaka jest Twoja sytuacja  finansowa, by mógł na jej podstawie przygotować plan finansowy "szyty na miarę".

W kolejnej części spotkania doradca Partners będzie zadawał wiele pytań dotyczących Twojego stosunku do pieniędzy, Twoich marzeń, pragnień oraz planów na przyszłość. Wszystko po to, by mógł Cię dobrze poznać i fachowo przygotować plan finansowy odpowiadający dokładnie temu, czego potrzebujesz. Zaprezentuje także różne obszary, których dotyczyć będzie plan finansowy, takie jak na przykład obszar związany z finansowaniem mieszkania, przygotowaniem do życia na emeryturze, zabezpieczeniem dochodów i ochroną Twojego majątku, zakupu nowego samochodu lub wyjazdu na urlop.

Na podstawie wszystkich informacji, które otrzyma od Ciebie podczas analizy, doradca opracuje plan finansowy, który zaprezentuje na kolejnym spotkaniu. Doradca Partners na etapie przeprowadzania analizy nigdy nie przedstawi Ci do podpisania umów np. ubezpieczenia lub dotyczących innych produktów finansowych.

Doradztwo

Podczas ponownego spotkania, doradca finansowy zaprezentuje plan finansowy opierający się na Twoich możliwościach, pragnieniach i celach omawianych wspólnie na pierwszym spotkaniu. Plan finansowy całościowo rozwiązuje problematykę Twoich finansów osobistych, takich jak na przykład zapewnienie standardu życia, ochronę stworzonych wartości, zabezpieczenia emerytury lub wsparcia finansowego dzieci. Staramy się, by plan finansowy był dla Ciebie dobrze zrozumiały, abyś się z nim zgadzał/a i chciał/a go realizować. Dlatego doradca Partners jest do Twojej dyspozycji w przypadku, gdy będziesz miał jakiekolwiek pytania.

Podpisanie umów następuje dopiero na końcu takiego spotkania. W przypadku złożonych planów finansowych, jego  realizacja przebiegać będzie stopniowo na kolejnych spotkaniach z doradcą.

Serwis

Opracowanie planu finansowego to dopiero początek. Twoja sytuacja życiowa może się w kolejnych latach zmieniać, np. zakładasz rodzinę, chcesz się przeprowadzić do nowego mieszkania, stracisz pracę lub przeciwnie doczekasz się interesującego awansu. W takich sytuacjach doradca finansowy Partners jest do Twojej dyspozycji, by razem skorygować Twój plan finansowy tak, by odpowiadał Twoim nowym potrzebom, możliwościom i celom.

Rynek produktów finansowych nieustannie się zmienia i rozwija. Może się zdarzyć, że doradca Partners poinformuje Cię na spotkaniu serwisowym o zmianach legislacyjnych niektórych dziedzin finansowych, na przykład kasy mieszkaniowej lub funduszy emerytalnych. Mogą się również pojawić nowe i lepsze produkty finansowe,  którymi zastąpisz w planie finansowym te obecne.

Serwis jest po prostu  długookresową relacją między klientem i doradcą Partners, który reaguje na zmieniające się warunki w życiu klienta, a także na sytuację panującą na rynku finansowym.

W ramach serwisu skontaktować się z Tobą może również centrala spółki lub nasze call centrum. Celem jest znów powiadomienie Cię o zmianach na rynku, ulepszonych produktach, lub o ewentualnych niezgodnościach w Twoim planie finansowym.  Na podstawie informacji o Tobie i Twoim portfolio, call centrum może Ci zapewnić tańsze ubezpieczenie inne niż na życie, np. samochodu lub gospodarstwa domowego.

 


Potrzebujesz porady?
Infolinia 800 004 444 Pn. – Pt.: 08.30 – 16.30


CZ PL